Thursday, January 15, 2009

Stars of Bollywood

26/12/2008- Selepas majlis Akad nikah
Entry ni khas untuk kakak sebabnye dia yg nak tengok heroin filem hindustan yang heboh diperkatakan oleh orang ramai cantik sangat. Ekeekekek.. sebaik sahaja abis upacara akad nikah dalam pukul 5:30 petang, adalah sesi tukar2 baju sikit. Aku pun bukannye suka sangat nk tukar baju banyak2 neh. Leceh n penat arr. Memula aku dan somak akan menggayakan baju kurung pahang, selepas tu baju india huhuhu... Merasa lah kejap pakai baju india neh. 2 je persalinan yang aku pilih. Start dgn baju kurung pahang, rambut aku neh dh kejung dh kejap2 di spraynye yang pengeras rambut tuh (Aku xtau org panggil ape) Ishh...bleh rusak rambut tau, tp demi untuk kelihatan macam puteri gunung ledang aku on je. Sampai mak andam tu cantas sikit rambut depan aku uwaaaaaa....

Puteri gunung ledang baru turun dari kayangan





Stars of Bollywood.





Next entry... Pra Honeymoon di Eye on Malaysia TUNGUUU....

5 comments:

idasazliana said...

Huhu...
lps ni Shah Rukh Khan amik mung jadik heroin dia aaa. Wink..

cik jura said...

Ekekkeke...tu ar pasal, lepas ni mesti byk job untuk filem hindustan yang aku dapat.

نوريسواندي عبدالوهاب said...

errr.. tak jadik heroin SRK pon takpa.. jadik heroin den cukup laa

idasazliana said...

Takpe abg somakkk.
Heroin u, i pun buless... ekekeke...

cik jura said...

Wah wah wah mek xberape nk comey neh nampaknye cuba mencantas. Heppp... huhuhu... Mek amecam ok tak i jd heroin hindustan?