Thursday, January 22, 2009

Pra Honeymoon part2


10/01/2009
Setelah seminggu berlalu, aku dgn si somak neh dh puas merayau g rumah sanak saudara nk memperkenalkan diri . Sesekali ader gak macam aku terasa macam g beraya je ekekekke...penatnye xleh ckp arr. Bukan penat ape...penat makan. Setiap umah yang kite orang pergi mesti ader je makanan yang dia org prepare ntuk kite org datang. Kira abislah semua umah saudara pihak lelaki n sebelah mak aku yang kite org dh pergi. Minggu ni adalah minggu terakhir aku bercuti kawen (3 minggu). Sebelum aku balik KL, parents aku mintak aku g ziarah nenek sebelah ayah untuk memperkenalkan suami aku neh. Masa kite org kawen dia xpat datang sbb sakit xbleh nk jalan jauh sgt. So sebelum tu aku dgn husband pun decide yang kite org akan g PD pada hari sabtu, pastu ari ahad aku akan balik KL untuk memulakan tugas kembali. Tp tetiba aku mendapat idea yang cukup besh. Aku pun cadangkan la pada somak neh ,apa kate hari sabtu tuh kite g lawat nenek pastu terus tido kat PD xpayah balik Pilah. Nnt hari ahad xpayah susah2 dari pilah nk terus balik KL. Dari PD terus je balik KL lg dekat. Huhuhu...cadanagn aku diterima dan si somak ni pun sibuk arr tipon kawan dia yang ader keje kat hotel Corus paradise tuh untuk bookingkan bilik pastu kite org siap dapat diskaun lagi sebabnye gunakan staff rate kawan dia neh. Kalau tak jgn harap arr nk dapat harga murah time peak day neh. Kite org belum berkesempatan lagi nk pergi Hmoon so ni bleh la di kategorikan pra Hmoon bak kate husband aku. Xpe next time kite g jalan lagi eh abg.




2 comments:

نوريسواندي عبدالوهاب said...

pra hanimun tu. ahaaa.. cam pra sekolah je plak rasanya.. tp takpa nnt kita sambung lagi hanimun..

idasazliana said...

haish...seb baik takde aksi yg mendebarkan dalam entry nih... Wink!