Sunday, December 6, 2009

Musim kenduri

6/12/09-Ahad

Hari ni aku menghadiri kenduri kawen saudara kat Dewan mana tah dh lupa plak ekekek. Aku xberapa kenal sgt tp mak aku kenal. entah la xpenah jumpa pun dengan perantin tu kat kampung. Papepun mmg grand la majlis neh. Suasana dalam dewan sungguh menarik dengan pelamin bertemakan soft purple. Perantin pun canti bagai pinang dibelah 2. Dewan penuh dihiasi bunga-bungaan segar harummm je baunye. So meh layan gambar yang sempat diambil.

Lepas je balik dari kenduri neh, tetiba abg ipa aku ajak g sure heboh hahhahaha...ape lagi terus je aku setuju. Oriiiittt cantek arr g jalan lagi. dah lama xg sure heboh. last skali aku g kat JB 3 taun lepas. Kali ni berpeluang plak g kat bukit jalil. Org xpyh ckp arr sesak gila selisih-selisih bahu bagai wakakkak...mcm ulat taik. memacam kite org borong ye ar murah2 kan. yg penting kite org tgk dulu goodies beg dia cun ke tak. kalau xcun xmau beli. Isshhh...ader ke org nilaikan beg dr isi dalam huhuhu... jom layam sure heboh

No comments: