Sunday, December 6, 2009

Birthday Papa..

26/11/2009

Sehari sebelum umat islam menyambut hari raya aidil adha, adalah hari jadi papa. Pepagi lagi aku dh telefon papa wish birthday. Sepanjang hari tu xsaba rasenye nk balik beraya tp aku tau kalau balik ari ni mesti jem punye. Emmm..seperti yg ku jangka tepat je pukul 5petang khamis 26/22/09 aku pun gerak menuju kedestinasi. Start je aku masuk highway dh stuck dari exit damansara sampai ke exit subang. Adehhh... napelah semua org nk balik time neh. balik ar 1-2 hari awal. Lain arr mcm aku mmg xpat nk cuti awal sbb kena bg laluan pada bebudak yg jauh balik dulu. So aku ambik cuti hari isnin lagi pun hari raya ke 3 ader kenduri rumah makcu kat rembau. Dari kul 5 ptg gerak, korang nak tau aku sampai ghumah pilah kul bape? huhuhuhu..kul 9mlm. giloss arr kuar je susur keluar nilai dah jem xgerak. Papepun sib baik laluan bukit putus yang baru dh dibuka kepada orang ramai jadi xder arr jem lalu bukit putus. Pasni xbleh panggil bukit putus lagi, kena panggil bukit lurus wakakkaka..sbb jalan dh lurus. To PAPA, happy birthday we all love u so much. U are the greatest dad in the world for me.

Ish along ni sibuk je interprame...

1 comment:

نوريسواندي عبدالوهاب said...

heh!! ter miss lah acara potong kek neh.. huhuhu