Tuesday, June 9, 2009

Aktiviti ujung minggu

6/6/2009-7/6/2009

ujung minggu aku balik ke kampung. Aku rase lama gak lah xbalik kampung. 2 minggu xbalik jumpa family. Tapi minggu ni kepulangan aku tanpa ditemani hencik somaks kerana dia terpaksa bekerja sebab nanti pasni banyak nak cuti so kenalah keje sebelum bleh g cuti-cuti malaysia. Kebetulan masa aku balik tuh ader kenduri akwen kat kampung. Kirenye pengantin berempat arr adik beradik naik pelamin. Disebabkan aku neh xde geng sgt, so aku g makan je kat kenduri tuh. Xde plak g menolong huhuhu... mcm jemputan plak aku neh. pemaleh tul. Anak sapalah nehh...isteri sapalah neh ekekekke... Jom tengok gamba org kawen.


Hari Ahad aritu aku ader ckp dgn hencik somaks.. aku nampak baju transformers kat stesen petronas. patu aku ckp dgn dia aklau abg g isik myak tolong belikan eh. Sekali ader ker patut si somaks neh tepon aku balik ckp baju transformers tuh blum sampai lg jualan eh kat tampin ? wakakkaka... apolah ketinggalan eh. So aku terpaksalah seret adik aku g temankan carik baju transformers kat pilah. Akhirnye setelah pergi ke 2 stesen myak , maka complete lah sudah misi aku untuk membeli 2 pasang baju skali dgn cap eh. Huhuhu... kat pilah mmg sussah nk dapat kalau kat KL berlambak je aku tgk. Stesen petronas pertama aku pergi ialah kat simpang beting jalan nak g bahau. Brother keje tuh ckp baju dh habis tggl cap je. So aku beli cap je kat stesen tuh. Pastu kite org g lagi 1 stesen myk kat jalan melang. Akhirnye disinilah aku dapat beli baju tuh wakakak..tu pun tggl lasat. Korang jgn pelik plak nape aku berye sgt g mencari sampai 2 stesen minyak huhuhu.. entah boleh je kalau aku nk beli kat KL tp arituh semangat eh tu lain mcm. Berkobar2 nk beli nk tunjuk kat hencik somaks huhuhu... Taraaaa...nilah dia baju tranformers aku dgn hencik somaks :D

No comments: