Thursday, June 11, 2009

Faces of mine


11/6/2009

Huhuhu..tahap kebosanan melampau. Dan ader sket pening pale pikir tentang request dr user nk tukar jadual klinik. Adehh..apelah permintaan yang pelik2 neh. Mcm mana nk buat eh? Xpe akan ku sambung pikir kemudian. tengah busan2 mcm neh aku pun g arr jenguk kat luar. Tetiba pemandangan ku kabur. Wakakkaka...rupanya jerubu daa..


Bila kebosanan melampau mulalah timbul idea dan perangi pelik2 aku neh. Xtau nk update ape dlm blog neh, so aku letak muka aku jer ar. Dengan muka xtau malunye aku ambik gamba syok sensorang wakakak.... FACES OF MINE


Ni adalah wajah control ayu

Terkujatlah sgt tuh...Mata buntang mcm nk terkuar huhu..


Ni muka org nk carik gaduh wakaka...


Mcm budak2 suka mencibir. Dedulu mak selalu ckp xbaik mencibir nnt tuhan potong lidah

Ye ke? eeekk... muka kompius


Lastly..this is my face now. HAPPY....I'M SO HAPPY with my life. Have good husband, family, friends and job (nk carik keje lain ahahha..).

2 comments:

نوريسواندي عبدالوهاب said...

alahaiii Puan den neh.. wat muko mcm2 lak.. rindu eh!! tak saba nak g jln2 kek Langkawi..

// secara keseluruhan gambar tu menunjukkan Puan den totap comey.. hahaha.. jgn marah yo sumo..

Ayu said...

laa.. musti tgh busan agak eh tu kan..