Sunday, May 31, 2009

Warehouse Sales

30/5/2009

Minggu ni ada ADIDAS warehouse sales kat Atria Shopping Centre. Kira neh kali ke-2 aku g warehouse adidas neh. 1st sekali pada taun lepas dengan aiti n mek comey. Taun neh aku berpeluang pergi dengan husband aku and akak aku yg sememangnye kaki warehouse ekekke... Dapatlah si somak neh merasa suasana g warehouse sales. Seawal 10 pagi kite orang dah tecongok kat Atria Shopping Centre. Sampai je mmg ramai orang pastu barisan utk beratur pun dah panjang. Kite orang beratur dalam lebih kurang 25minit pastu baru arr dapat masuk kawasan syurga utk membeli belah hahhahaha...

Lokasi warehouse sales ni :

2nd Floor
Atria Shopping Centre
Damansara Jaya
Petaling Jaya

Jom tengok suasana dalam tempat berlangsungnya syurga membeli belah huhuhu..

Signage ke warehouse sales

Nilah dia barisan orang yang berduyun2 g warehouse sales.

Suasana di dalam. Semua org sibuk rembat mana yang bekenan termasuklah aku dgn si somak neh wakakkaka... Rembat jgn xrembat.

Harga runtuh

Taraaaa....nilah dia hasil rembatan si somak. Utk aku xde ape aku beli pun.

No comments: