Tuesday, February 3, 2009

Aktiviti Jalan TAR

31/1/2009
Dah lama rasenye meninggalkan aktivi mencuci mata kat Jalan TAR neh. Almaklumlah memasing dh jauh n sibuk. Minggu ni aku xbalik kampung so mulalah pk..besh gak ni g berjalan. Macam biasa ahli rombongan ke jalan TAR ni akan disertai oleh 3 org pemegang kad keahlian jalan TAR ekekeke... Kakak, mek xberape nk comey dan aku. Lebih kurang dalam pukul 1:30 ptg aku gerak dari umah menuju ke rumah mek xcomey mengambil dia sbb aku rase lebih baik g naik kete, lagipun ader org bleh jadi petunjuk arah oklah tu kan...Ekekekek..buat kali ke-2 kereta kancilku berada ditengah2 jalan KL. Huhuhu..kagum..kagumm payah sebenarnaya aku nk bwk kete neh masuk bandar. Takut dia buat hal maklumlah musim kete tengah merajuk bulan neh. Tgk macam kete mek xcomey..dh merajuk buat hal huhuhu... Shoping punye sakan aku tgk kakak.. ye arr dia dh nk balik sabah :( sob..sob..sob..pasni tggllah aku sensorang. Aku pulak nk kate xshoping xgak. tp aderlah beli sket tudung utk uwe n utk diri aku. Alaa...kuar ni pun bukannye nk shoping sgt..Yg paling besh..teman kakak carik samping nikah abangnye. Dari1 kedai ke 1 kedai semuanye xbekenan. Last2 xbeli pung wakakak... Joms tgk gamba yg sempat diambil sementara menanti akak pilih sampings 'abg'. Selak kain baru nampak kakak wakakak...byk sgt kain kat lorong tuh.




No comments: