Tuesday, February 3, 2009

Minggu ni nk pulang.

3/2/2009
Hari ni aku rase xsihat sesangat. pepagi lagi dh bg message dekat SS dan abe ckp aku dtg lewat nk g klinik. Try to get MC but if fail to get it, aku nk ambik half day. Giler2 xsihat nih. Selalunye badan aku neh jenis yg tahan lasak gak sebab dul aku jarang ponteng sekolah. kedatangan selalu je full setiap tahun. Tupun kalau ader dalam setahun 2 hari je kot xdtg sekolah. Walau demam mcm mana pun aku akan tetap datang. Xbleh nk manjakan diri neh sangat. Tp ari ni aku tewas..arrr xbesh betul dh la tdo malam td asyik batuk je sampai xleh lelap. tekak pun dh sakit. aku rase tekak aku luka sebab masa aku batuk ader darah... emm.g klinik td pun doc ckp ader luka kat dlm. Byak betul ubat dia bagi. pastu aku mintak mc. sib baik doc tu baik ati bg aku mc dia ckp awak duk rehat kat umah..suara awak pun dh xde ekekek...tq doc n u are so pretty. Cantik doc tuh n layan pesakit pun ok xdelah macam sesetgah doc tgk pun ala kadar je. Minggu ni aku rase aku nk balik. Sian kat si somak 2 minggu aku xbalik and nasib baik dia neh xcerewet n memahami keadaan kami yg hidup berjauhan. Tunggu eh abg..cyg tgh usahakan utk pulang ke pangkuan emmm..do pray for me. Cerita pasal balik je mesti aku akan mula berkira-kira. Emmm...nk balik umah mana? maklumlah aku skrg kena berlaku adil. Xkan la nk balik umah mak ayah aku je kan. Kena gak pk org kat sana. Skrg ni lg leceh. Sbb aku ader 3 umah nk pk. Org lain yg kawen xpyh pk bebanyak nk balik mana sbb ader 2 pilihan je..umah parents atau umah mertua. Yang aku neh ader kena pk umah parents aku,umah ayah mertua dan makcik mertua . Wakakka..ader ke istilah makcik mertua???? emmm...xksah la balik memana asalkan aku balik. Abg..nnt balik mama terasa teringin nk makan cucur udang alor gajah. Belikan boleh? ekekke..teringin tau abang, bukan mengidam :P

No comments: