Tuesday, December 2, 2008

Selamat pengantin baru Jida


22/11/2008

Selamat sudah kawan baik aku yg seorang neh kawen. Jida neh dulu xofficemate di Solutions protocol. Disebabkan penarikan diri pengapit disaat2 genting maka terpaksalah aku jd pengapitnye. Sian plak tgk dia duk sibuk cari sapa yg willing nk jd pengapit. So xnk dia susah hati n serabut kepala aku ckp aku ok jerk demi mu Jida ekekekek... Tp takuts gak manalah tau aura seri i neh nnt pergi ke dia. Nnt i naik pelamin dah ilang seri uwaaaaa..... Huhuhu...puas sungguh ku tahan muka neh memberikan senyuman yg menarik pada paparazi yang banyak di majlis neh. Ape2 pun...maintain cun :) and aku rase gambar pengantin sama banyak dgn gambar aku dekat semua kamera yg ada wakakakak...mmg arr sbb aku kan pengapit, so yg tuh mmg confirm. So meh layan gambar Jida neh. Lain sungguh rupa dia. Ape2 pun meks..mu mmg cool lah. Cantik sangatt..


No comments: