Tuesday, December 2, 2008

Invitation Card




Nape eh aku neh macam xde perasaan je nk kawen emmm... aku selalu dengar org cakap makin dekat harinya makin terasa debaran. Ishh..xberperasaan ke aku neh. Nape aku xrase ape2 neh adehhh.. ke belum sampai lagi debaran tuh. Ape yang aku rase sekarang mcm biase jerk. 24 hari saja lagi aku akan menjadi tanggungjawab seseorang yang bergelar suami. Disaat itu nanti terlerailah tanggungjawab yang selama 27 tahun dipikul oleh papa. Di masa itu juga aku akan dapat menyaksikan dengan rasa berat hati papa akan melepaskan tanggungjawabnya kepada orang yang diharap akan menjaga dan membahagiakan anaknya ini dengan sebaik mungkin. Harapan seorang ayah terhadap bakal menantunya. Diharap 'ABG' akan menjaga 'CYG' seperti mana papa menjaga anak2nya dengan memberi sepenuh kasih dan sayang serta melindungi dari bahaya. IShhh..nape aku jadi sedih eh bila aku bercerita tentang neh. adehhh..syahdunye. Ape2 pun anak papa neh tetap macam dulu walaupun tanggungjawap tuh dah bertukar tangan. Tetap akan balik kampung mcm biasa :D . LOVE U PAPA.

2 comments:

idasazliana said...

Mek Dearie,
am so touched when reading d part of transition responsibility from PAPA to ABG :(

It's a norm of feeling that, mek.
Am praying the peaceful for both of u!

Anyhow, cant wait to be at ur wed! huhu...Pilah, here i come...!!!

cik jura said...

Emm..tu arr mek aku tulis tu pun sambil air mata berderai laju. Perasaan sedih tu ader tp perasaan berdebar tuh blum datang lg ekekkeek..