Thursday, October 9, 2008

Sonotnye Raye


Raya tahun ni aku rase best giler sbb dapat cuti lamer. Ape lg maka aku pun sonot sbb ank dia dapat balik awal tolong dia kemas umah dan tolong memasak. yang paling besh aku dapat belajar 1 benda baru iaitu membuat kek masam2 manis (ekekekke...jgn xcaya abis tauu...) Ingatkan nk tolong mak buat kek sekali dia ckp dia dh buat tp batat wakakakka.... Uishh..xpuas ati tuull kek xjd so, aku n adik g kedai beli brg pastu ckp dgn mak kite org nk wat sendiri nnt mak tunjuk ehh... Akhirnya jadi gak la kek tuh tp terbatat sket wakakkaka...5x2 je dgn mak punye. Ni antara gambar2 raya yang sempat aku ambik.Raya ke empat g jalan dgn bebudak n9online beraya dari pagi sampai kul 12:30mlm. Sib baik xkena marah dgn mak huhuh.... jauh kite orang berjalan dari gentam masuk bayai, pastu g pasoh, pastu g bukit rokan, g rembau, johol, last skali sri menanti.Besh..besh..insyallah tahun depan kite orang join lg.Jom tengok gambar raya .Yang beshnye tgk gamba icha and fina.Layansss...





3 comments:

نوريسواندي عبدالوهاب said...

hamboihh beraya sakan cik jura kita neh.. walaupon demam2 tp semngat raya tu yg penting..

idasazliana said...

Acu try test masak kek and bawak g opis skali lagik,mek..
KONPEM, tak batat dah...huhuh... :)

mimie said...

hahahhaaa...
tuh tandanya kene masak utk kali ketiga...
n kalau mu nk tau mek utk masak kek supaya x bantat mu kene masak smpi 3 kali.....
kekekekekeee.....
mekk.....
mu masak la pastuh bwk ofis...nk rasa ar mu masak kek.....