Wednesday, October 15, 2008

Asal raye je ader umah terbuka..asal umah terbuka je aku ader

Waa..lamer tul xupdate blog ne. Sambung balik bercerita pasal hari raya neh. Asal raye je maka ramailah yang buat rumah terbuka. Besh.. besh bleh makan free. minggu lepas 3 jemputan aku pergi. Macam biasa la..aku pergi dgn mimi n mek comey (ida)

10/10/08
Memula g umah nazri pd hari jumaat tuh lepas keje. Siap kena perli lg ..Aik bru balik keje ke dr office eh. Huhuhuh.. hampeh tul. Macam la xtau kite orang nikan penungu office. Sesape yg xg tuh rugi tull. Masa g umah nazri ni aku , mimi and mama punk(nurul) je yg pergi sebab ida xdapat pergi rara admit ward (Shian rara).Bukan senang nk rase air tangan orang bujang buat laksa ekekek... Apepepun aku bg 4 bintang kat nazri. Sedap tuh laksa dia. Aku sendiri pun xtau buat laksa wakakakak...

11/10/08
Rumah terbuka Su plak hari sabtu. Kali ni ida pun ader skali. Janji dgn dia nk jumpa dtg sama tp kite org tunggu sampai aku tertido dalam kete dgn mimi selepas puas mengambil gamba sementara nk tunggu mek comey. Aishhh...1 jam gak la tunggu minah xmain kotor neh ekekke.Sesampai je kat umah su aku pun duduk arr dgn sopannye. Sekali ternampak plak kawan lama masa di U. Mr benjamin teadore. Dia dtg dgn wife and anak dia. tp aku xtau ape relationship dia dgn su atau su tu kawan wife dia. Comey sungguh anak dia bak kate ida mcm anak mat salleh . Ni aderlah hasil dari sesi fotografi bersama mimi dalam kete sementara nak tunggu mek comey datang. Kire ala2 saiful nang ambik gamba arr ekekek..Layanss jap





Clear je gamba neh i ambik. Tp ader orang tu dengki. bila gamba i dia ambik blurr..Cuba u all tgk bwh ni aisshhh..


Ishhh...tgk gamba ni mek comey ambik gegar n blur.. saje je xnak ambik gamba i yang cun tu kan aisshhh..


12/10/08
Hari ni g umah terbuka azmin. Emmm..g umah dia pun besh gak sbb dapat makan laksa lagik skali. Besh..besh pekat kuah laksa dia. Tp masa kite org otw g umah azmin kite org sesat ekekek.. abis semua org tepi jalan tu kite org tya jalan ke taman bukit sentosa. Kalaulah tiang lampu bleh bercakap, nak je aku g tyakan jalan g sana :) Last skali terpaksalah mimi guna talian hayat terakhir (nizam). Barulah nampak jalan kebenaran ekekekek..sebelum tu kite org ikut jalan kesesatan. Tp besh gak sesat sbb dapat tgk umah besar2. Sesekali tgk tu terdetik gak dalam hati bila la aku nk kaya mcm dia org ehh... amin...


Comey je tgk minah mate penyu neh pakai baju kaler biru ekekke..

3 comments:

نوريسواندي عبدالوهاب said...

amboihhhh.. beraya sakan ye cik jura kita nehh.. sepek mek tak bley tahan..

cik jura said...

tu arr pasal. Xleh tahan sepek dia. Besau mcm mata penyu ekekke...

Ida Sazliana said...

Haiyork, gambo i ke tu? :p
Eskius mi...Bukan i yg mcm mata penyu tau. Tp, penyu yg macam mata i..Haishh...