Friday, October 17, 2008

Hari yang busan

16/10/2008

Hari memamg rase tertekan sangat. Hari yang membosankan. Kekejap aku tgk jam...uishh..bila nk abis keje neh. Hari ni la byk sgt issue pharmacy sampai xckp tangan. Busan sungguh aku dgn pharmacy neh. Dah la xpaham susah plak tu nk paham ape dia org punye keje. Terasa rindu sangat nak balik bila aku dalam keadaan begini. All please pray for me. Need to find other job so that i can stay together with my husband. Dalam keadaan aku yang macam ni menghitung hari bergelar raja sehari , memacam bermain difikiran aku neh. Aku memikirkan masa depan dan juga our family. Aku rase aku patut berkorban. Emmm..ni menjelang hari yang dinanti kepala aku pun duk serabut pk ttg persiapan. Rupanye susah gak eh nk kawen, banyak benda aku blum settlekan lagi. Hari ni aku anta e-mail ke HR mintak surat status pengesahan bujang dr company. Lega dah 1 benda aku dh buat cuma, ujian saringan HIV je blum lg. Aisshh..byk betul procedure perlu aku lalui sebelum bleh kawen. I'm thinking " napelah aku xkawen awal2 dedulu ekekkek...) Okess jom layan gamba yang sempat diambil dihari yang membosankan ini. Layanss...


Memasing membuzykan diri. Muka2 yang bosan huhuhu...


Gamba ambik syok sendiri. Huhuhu.. ni pakai kamera kat mp4 aku neh. Tu pasal gamba xclear 2Mega pixel je.


Say cheese...bukan main lagi senyumnye si mimi neh.

2 comments:

نوريسواندي عبدالوهاب said...

wahh kamera mp4 2.0mp.. kira baik lah dah tu.. hikhikhik.. nice pic

cik jura said...

tq dear