Tuesday, March 24, 2009

Wedding Yanti

7/3/2009
Hari ni sepupu aku Yanti anak pak lang kawen. Aku sampai hari jumaat petang disebabkan masa tuh aku keje ambik half day je. Abis je keje terus berkejar balik kuala pilah ( kejar sempat ke sampai ekekek...) sib baik sempat sampai sebelum upacara akad nikah dijalankan dekat masjid kuala pilah. Cantik perantin ari tuh dengan baju serba putih. Teringat zaman2 aku dedulu ekekke... Si somak jadi camera men xrasmi dan jadi 'orang pangka' . Seawal pukul 5:30 pagi lagi cik abg aku neh dh bangun g umah pak lang menolong ape yang patut. Ader gak aku tya "Abg tolong ape pepagi buta neh?". Si somak neh ckp dia berjaya mesin kelapa dalam 30 biji huhuhu..bagus2 abg rajin macam tu arr menantu contoh wakakkaka...kul 11:30 pagi baru dia balik rumah g mandi sejak kul 5:30 pagi sampai kul 11:30 pagi dia ader kat umah pak lang tolong memana yang patut.Tema warna kawen yanti neh adalah warna merah. Semua serba merah tp menarik warna merah neh sebab menyerlah sangat. Meh tengok gamba yang sempat diambil.




/a>




1 comment:

نوريسواندي عبدالوهاب said...

ada perantin baru.. ada perantin lama.. hikhikhik.. menantu takpa jgn jd men"hantu"..