Tuesday, March 24, 2009

Holiday for girls

Lame rasenye xupdate blog neh. dalam sebulan ni memacam sudah berlaku. Hari ni aku akan bawak korang semua pada tanggal 28 February 2009

28/2/2009
Benda neh dh lama aku terpk pastu aku suarakan ke mek comey. disebabkan aku ternampak ayat kakak menyatakan "dh lama mau kesiti since mas ader lagi tp entah bila la dapat pergi". Lebih kurang ar macam tu dalam shout box aku so aku terpk why not kite tunaikan hajat terakhir kakak sebelum dia balik untuk selamanya ke Sabah. Korang nak tau ape wish si kakak neh? ekkekek.. dia teringin sgt nk g melaka setelah tengok entry pra-hmoon aku. Walaupun dah beratus kali g melaka tp untuk mu kakak , kite orang gagahkan juga g sana wakakakak....
Aku, kakak n nurul menaiki nabira kak faizah yang sungguh la selesa siap bleh golek2 lg ekekke.. pastu janji dgn mek comey n mimie yang menaiki neo jumpa kat R&R Air Keroh. Walaupun dh banyak kali g sini ( maklumlah N9 dekat je dgn melaka) tp disebabkan adernye kengkawan yang hePENING mmg meriah giler. Besh..beshh... i think we should plan our next holiday utk release tension. Kat melaka, mek comey selaku penyelaras program cuti-cuti malaysia telah booking hotel di emperior hotel melaka. Kite org g naik beca kat bandar hilir, naik eye on malaysia, g umbai makan ikan bakar, naik menara taming sari tp setiap kali kite org kuar je berjalan mesti sesat nk balik kepangkal jalan ekekek.. cari jalan nk g bandar hilir sampai sejam, nak balik hotel cari jalan sampai sejam huhuhu... tp sign yang paling xpat nk lupa ialah 'ALOHA' . Hey dia orgg... dia org ingat tak kite pusing 2 cari sampai jumpa ALOHA huhuhu... so lets enjoy see the pic













No comments: