Monday, November 3, 2008

Selamat bertunang

25/10/2008
Macam biasa aku neh skrg dh mcm home sick asyik teringat nk balik kampung je. Mungkinkah hati ku tiada lagi di Kl ini? Minggu ni sepupu bertunang , so kenalah balik. Macam biasa family aku ni kire bagus la, sepakat dlm semua benda dan bersatu hati. Hantaran untuk yanti kite orang collect duit pastu suh sham gubahkan. Tema untuk majlis kebetulan sama plak dgn tema masa zaman kegemilanagan aku bertunang dulu 'OREN'. Meh layan jap gamba kenduri neh. Layansss...




Ekekekke..tunduk..tunduk salam semua yg ader. Teringat masa2 aku melalui saat ini. Malu giler siutt...

Dalam family aku rase bertunang ni dh macam penyakit berjangkit plak. Orang yg memulakan penyakit neh aku ler sape lg ekekek.. pastu berjangkit plak dgn anak pak lang si Yanti neh (yg korang tgk dlm gamba tuh) lps tu seminggu sblm aku kwen anak pak ngah plak si Jinit plak nk tunang. Wahhh... pasni mesti meriah dgn kenduri je sepanjang tahun ekekek... So who's next?

No comments: